19.juuli 2005.a. Kuru Riga Turist

Matka avalehele | Eelmine päev | Järgmine päev | Sisukord

Hommik oli selge ja päikesepaisteline. Meid ennetasid kurule tõusul 2 inimest, kelle liikumist me tähelepanelikult jälgisime. Tähelepanu hajumise tõttu sattus minu hommikukohvi paks Einari tükk maad eemale kuivama laotatud särgile. Juhtum võeti kokku konstanteeringuga, et asjad muudavad oma kuju värvi ja asukohta sõltumata meie tahtest. Valisime tõusuks pisut teise raja.

Laagriplats enne kokkupakkimist. Kõikjal kuivavad asjad.

Üle kuru alla jõudes läks ilm jälle tavaliseks, algas vihm ja rahe.

Tagasivaade Värvilistele järvedele
TÜ Looduskaitsering: Mari, Sveta, Tanel

Rada kadus järsu ja metsase rohunõlva ülemises osas. Grupp ilmutas järjekordselt väga tugevat üksmeelt soovides, et nõlval kasvavad põõsad poleks okastega. Pisut hiljem muutusime tagasihoidlikumaks ja soovisime ainult, et põõsad oleksid nõlval kinni. Kutšerla äärde jõudes tõime ära zabroska, makstes hoidmise eest 500 rubla. Õhtul toorest ja märjast lehisest lõket tehes jõudsime järeldusele, et altailased on turismi arendamiseks ära teinud tohutu töö. Lisaks puhkebaasile on nad koos hobustega sisse tallanud rajad, langetanud radadele puid ning tassinud suuri kive. Vahel on nad kutsunud maastiku ilmestamiseks esile isegi laviine.