14.juuli 2005.a. Akkemi järv, vihm

Matka avalehele | Eelmine päev | Järgmine päev | Sisukord

Plaanisime lähiümbrusse kolama minna. Einar alustas koos Svetaga söögitegemist 7.00. Tipugrupp lahkus 8.00. Äike algas 8.30, koos sellega lõpetas Einar söögitegemise alustamise ja tuli telki tagasi. Sveta läks siis ka telki. Kell 11.00 oli Kati laagris tagasi.

Vaade Akkemi järve lõunatipust üle järveäärse soo ja järve.

Vedelesime endiselt telgis, sest sadas ikka veel üsna kõvasti. Selleks ajaks oli Kaisal kõht juba nii tühi, et ta sõi ära esimesena kättesattunud küüslaugu, hiljem leidis ta ka kuivikud üles. Ca 11.30 läks Einar gaasipriimusele lootes uuele katsele. Tulemuslikult. Seejärel remontisime lõunani bensiinipriimuseid. Need tööle saades kasutasime kohe võimaluse ära ja tegime lõuna. Sveta, Tanel ja Mari ei suutnud end rohkem tagasi hoida ja tormasid mägedesse. Meelis, Einar ja Kaisa läksid tagasi magama. Ärkasin äikese peale, kuid uinusin taas. Õhtusöögi ajaks keeldus üks bensiinipriimus jälle töötamast. Remondime.